Saturday, November 26, 2011

hapdet blog~~~new stoli mali maa....

never and ever..aku ni bkn nye rajen sngt update blog..
kalo aku time tu ttbe kadang2 dtg teringat yg aku ade blog..aku pn view la..kendian, rse nk post..post je la..

stoli moli aku...
alkisahnye, pd 17-25 nov 2011 telah diadakan jambori pengakap malaysia ke 12 n terengganu international scout....aku pn dgn rela ati n berbesar ati tlh menyerahkn jiwa raga n sukarela mnjadi petugas untuk jambori ni...

jambori ni 1st time aku masok..yela, lg pon bru thun ni aku berjinak2 ngn pengakap ni..aku hnya dpt bgtau, dis is my 1st time, n best experience i ever had...aku mybe xleh lupakn pglmn ni..ada suka dan duka spnjg 7 hari aku berjambori....

ooo jambori..jambori...jambori...
tu la korus lagu yg aku ingat n masih terngiang2 kt lubang telinge aku ni...huhu
hr petame aku ng nam jahanam..opss..nam org lg, smpai pd pg sbtu..actually 4 org dowg da spend time kt umah aku dlu from bp to ganu..dlm bas bukn maen membe2 aku ni enjoy ng vdeo adik wani...hot gtu..

ooo jamboriiii....
hr sbtu ktowg mula2 dtg..ada prob la ckit..mslh utama kot...
xda penempatan..means xde tmpt nk tido..wuaaaa....
urusetia tnya, bkpe xbwk khemah??? whatt??? dowg tnye cmtu...ktorg ingt bleh dpt dorm..tp da penuh..sbb dtg rgister lmbt2 sape suh..huhu..menyesali kesilapan sndiri...
ktorg pon..terkapai2..terawang2..terumbang ambing...angin yg kuat bgai menolak kmi ke sana ke mari...

erm, aku nk sambung laen entry la..penat la plak taip pnjg2 ni..esei aku pn x pnjg cmni..hoho...
will b continue..wait haa....

No comments: